EASi turundus ja kommunikatsioon
EAS ja KredEx ühinesid ametlikult 2022. jaanuaris. 2022. aasta jooksul loome ühendasutusele ühise nime ja brändi. Seniks jätkub teenuste pakkumine olemasolevate kaubamärkide ehk EASi ja KredExi alt ning turundus- ja kommunikatsioonitegevused jätkuvad varasemate põhimõtete järgi.
Siit lehelt leiad EASi turundus- ja kommunikatsiooni põhimõtted, mis jagunevad kaheks:
EASi organisatsiooni esindavad tegevused
Suhtleme EASi nime ja brändi alt. EASi organisatsiooni visuaalne keel põhineb Eesti brändi visuaalse keele põhielementidel ning EASi logo kannab Aino kirjatüüpi.
Eesti riigi tutvustamine välispartneritele ja -külalistele
Tutvustame Eesti äri- ja töökeskkonda, e-riiki ning Eestit kui turismisihtkohta. Selleks kasutame Eesti brändi põhimõtteid tervikuna.

Meie iseloom
põhjamaine
üllatav
nutikas
Eesti ettevõtetele suunatud EASi webinar välisvärbamise teemal

Välistalentidele suunatud Eestit tutvustav turundustegevus

Üleskutse Eesti ettevõtetele tulla osalema EASi korraldataval ühisstendil

Välismessil osalemisest teavitamine välispartneritele
