Menu

sotsiaalmeedia

Disain › sotsiaalmeedia

Sotsiaalmeedias Eesti brändi kasutades lähtu üldistest brändi kujunduspõhimõtetest, kuid võta arvesse iga keskkonna eripärasid ja formaate. Mitme erineva sotsiaalmeedia kanali puhul rakenda kõigis keskkondades sarnaseid visuaalseid lahendusi, see aitab luua tervikliku kommunikatsiooniplatvormi. Näiteks kasuta kindlasti erinevates keskkondades sama profiilipilti.

Kujunduslahendused

Tutvu Figma keskkonnas erinevate sotsiaalmeedia kanalite tarbeks loodud juhendite ja disainipõhjadega: Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Twitter.

Disainipõhjade kasutamiseks peab sul olema Figma konto ning arvutisse paigaldatud Aino kirjatüüp. Pärast sisse logimist tee Figmas juhendite ja disainipõhjade projektist koopia, kasuta seda oma kujunduse loomiseks ning laadi valmis kujundus alla.

Küsimuste korral kirjuta meile brand@estonia.ee

Teemaviited

Kasuta #teemaviiteid (hashtag) vastavalt iga sotsiaalmeedia keskkonna väljakujunenud tavale.

Kombineeri võimalusel erinevaid Eesti brändi ja selle kasutajate teemaviiteid:


#cleanenvironment

#digitalsociety

#e_estonia

#educationnation

#eresidency

#estonia

#EstonianWay


#independentminds

#investinestonia

#researchinestonia

#settleinestonia

#startupinestonia

#startupestonia

#studyinestonia


#tallinnovation

#tasteestonia

#tradewithestonia

#visitestonia

#visittallinn

#workinestonia


Kuidas Figmat kasutada?