Menu
visuaalne identiteet › Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse visuaalse keele põhimõtted

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse visuaalse keele põhimõtted

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (edaspidi EAS) kasutab visuaalse keelena Eesti brändi disaini põhimõtteid ning EASi logo kannab Aino kirjatüüpi. Turundusmaterjalide loomisel lähtutakse Eesti brändi disaini põhielementidest nagu kirjatüüp, paigutus, värvid ning graafilised elemendid.

Logo

Laadi alla
EAS logo

Logo kasutusjuhend

  • Logo kasutatakse tumedal pinnal alati valgena.

EAS logo tumedal taustal

  • Valgel või väga heledal pinnal on logo alati ühevärviline, vabalt valitud värv Eesti brändi värvipaletist.

EAS logo heledal taustal

  • Logo kasutamisel fotodel kehtivad samad reeglid. Tumedal/värvilisel pinnal alati valge, heledal pinnal värviliselt.

EAS logo fotodel

  • Logo turvaala ja joondus.

EAS logo turvaala

  • Logo paikneb EASi turundus- ning kommunikatsioonimaterjalidel (blanketid, visiitkaardid, kuulutused jne) alati paremal üleval nurgas.
  • Graafilisi elemente kasutatakse nii akendena fotode jaoks kui ka värviliste taustadena tekstide esiletõstmiseks või eraldamiseks.
  • Värvides lähtume EASi valdkondadest. Vaata valdkondade värve.

  • Logo paigutus meenetel (nt kinkekotid, märkmikud, pastakad) ja ruumilistes lahendustes (fotoseinad, valguskastid majal jne) sõltub eriformaatidest, keskkonnast ning tootmise tehnilistest võimalustest.

EAS meened

Laadi alla

 

EAS logo Paldiski
EAS logo White