Uuendatud Eesti tutvustamise põhimõtteid, sõnumeid ja visuaalseid lahendusi on tänaseks kasutatud üle kolme aasta. Võime täie kindlusega öelda, et ühtne Eesti tutvustamise platvorm on kasutajate poolt omaks võetud ning aidanud kaasa meie riigi positiivse kuvandi levikule.
See aitab edukamalt müüa Eesti tooteid ja teenuseid, tuua siia rohkem turiste, üliõpilasi ning talente. Kuvand mõjutab lisaks majandusele ka riigi tuntust maailmas, mis aitab tagada meie julgeolekut.
Koos Eestiga areneb pidevalt ka riigi tutvustamiseks loodud süsteem. Eesti brändi 2019. aasta olulisemad saavutused olid digitaalsete lahenduste disainisüsteemi väljatöötamine, riigiturundamise töögrupi ellu kutsumine, kõiki olulisemaid fakte ja nende allikaid koondava tabeli loomine ning brand.estonia.ee kasutajatingimuste uuendamine.
Eesti bränd on leidnud ka rahvusvahelist tunnustust. Riigiturunduse eksperdi José Filipe Torrese raamatus “Nation Brand Builders” on Eesti esile toodud kui üks vaid viiest maailma paigast, mis oma brändi kaasaegselt arendab.