Lihtne ja nutikas tekstipõhine tööriist, mille abil oma kommunikatsiooni Eestiga siduda.

Peter Kentie poolt välja pakutud est-kontseptsiooni saab kasutada kampaaniates, esitlustes, kodulehtedel, messiboksides, meenetel jne. Rõhutades tekstis täheühendit “est”, saab luua üllatavaid ja vaimukaid seoseid Eestiga. Kasuta est-sõnu pealkirjades, rõhutades täheühendit rasvases kirjas, värvilisena või allajoonitult.

EST on üks Eesti ISO-sertifitseeritud tunnuseid (teine on EE), mis inglise keeles tähistab järelliitena ka ülivõrde vormi. Tekstipõhist est-kontseptsiooni saavad kampaaniateksti osana Eesti tutvustamiseks kasutada ettevõtted või organisatsioonid, kel on oma visuaalne identiteet juba olemas.

Pea meeles – kontseptsiooni tuleks kasutada ühe kampaania või rakenduse raames läbivalt. Proovi lisaks inglisekeelsetele ülivõrretele leida ka teisi sõnu, mis sisaldavad “est”-i.

Valik est-sõnu:

forest
easiest
longest
biggest
newest
greatest
chillest
funniest
prettiest
cleanest
dearest
fastest
strongest
coolest
smartest
closest
brightest
hottest
blackest
whitest
finest
happiest
lowest
hippest
sweetest
lightest
coldest
safest
wildest
loveliest
healthiest
busiest
proudest
highest
deepest
wisest
finest
shortest
scariest
cosiest
bravest
warmest
weirdest
guest
festival
manifest
invest
modest