Vorm
Eesti brändi visuaalne keel on puhas, põhjamaine ning selge. Me ei kuhja üleliigset infot, vaid jätame ruumi ja õhku, et meie sõnumid rohkem esile pääseksid.
Ühisstendi kujundust luues tuleb arvestada, et Eesti kuvandit kannab ka pildikeel. See peab lähtuma Eesti brändi põhimõtetest, mitte üksiku ettevõtte visuaalsest keelest. Sobivad fotod leia Eesti brändi tööriistakastist.
Pööra tähelepanu ka värvide kasutusele, kõige eelistatum on Eesti brändi sinine. Mõnede valdkondade ning erijuhtumite puhul – näiteks toiduainetööstus, metsatööstus, turism – võib kasutada ka teisi värve. Värvikoodid leiad disainijuhendist.
Ühisstendide kujunduses kasutame läbivalt Aino kirjatüüpi. Aino Headline suurte sõnumite ning Aino Regular või Bold väiksemate tekstide jaoks.