Messid

Rahvusvahelised ühisstendid annavad selge sõnumi, et tegu on Eesti riigi messiboksiga, mitte ettevõtte väljapanekuga.

Jäta välja kõik, mis pole oluline. Eesti disainisüsteemi ilme on põhjamaine, üllatav ning nupukas. Me ei kuhja üleliigset infot, vaid jätame ruumi ja õhku, et meie sõnumid rohkem esile pääseksid.

  • Kasuta alati stendi päises sõna „Estonia“ või valdkondlikku sõnamärki.
  • Kujunda valdkondlik sõnum teiseks kõige olulisema tekstina.
  • Kolmandaks too esile valdkonna esindajad ja ettevõtted.
  • Värv Eesti sinine loob selge, puhta ja äratuntava värvifooni. Erijuhtumid on toiduainetööstus, metsatööstus ja turism, kus võib kasutada ka teisi värve.
  • Ühisstendi kujundust luues tuleb arvestada, et Eesti kuvand kajastub ka pildikeeles. Sobivad fotod leiad Eesti brändi tööriistakastist. Valdkondades, mille sisu ja teenuseid on raske foto kaudu edasi anda (fintech, kaitsetööstus jne), soovitame kasutada illustratsioone.

Kui lood erilahendusi, võta ühendust [email protected]

 

Seinagraafika

  • Kasuta alati valdkondlikku sõnamärki.
  • Too esile valdkondlik sõnum.
  • Väikesel pinnal esita koostööpartnerid ja ettevõtted teksti, mitte logodena.
  • Teksti loetavuse parandamiseks kasuta fotol gradiente ehk värvide sujuvat helendamist ja tumendamist.