Liigu põhisisu juurde
eesti bränd
  • sõnumid
  • juhendid
  • toolbox
  • näited
  • uudised
  • abi
  • est
    • eng
  • sõnumid
    • sissejuhatus
    • põhisõnumid
    • valdkonnad
    • faktid
  • juhendid
    • sissejuhatus
    • kõneviis
    • e-sõnad
    • est-kontseptsioon
    • tüpograafia
    • värvid
    • fotokeel
    • sõnamärgid ja logod
    • rändrahnud
    • illustratsioonid
    • ekraanigraafika ja trükk
    • videod & animatsioonid
    • digitaalne disainisüsteem
    • sotsiaalmeedia
    • ruum
  • toolbox
  • näited
  • uudised
  • abi
    • sissejuhatus
    • kontakt
    • valmismaterjalide kasutamine
    • loovlahenduste teostamine
    • loovlahenduste tellimine
    • ajalugu & autorid
  • est
    • eng

latitude59

Avaleht > Näited > latitude59

24.–25. mail toimus Kutluurikatlas üheteistkümnendat korda tehnoloogia-, ettevõtlus- ja innovatsioonikonverents Latitude59. Üritusest võttis osa rohkem kui 2000 inimest (sh 100 esinejat) enam kui 20st riigist. Kohal oli ka 150 varase faasi idufirmat ning 200 investorit nii Eestist kui välismaalt. Juba 2017. aastal võttis Latitude59 kasutusele Eestit tutvustavad töövahendid — e-Eesti sõnumid ning kujunduselemendid.

 

Latitude 59 event poster

Latitude59 CVI guide

 

Disainibüroo AKU loodud visuaalne identiteet kasutab Eesti ühtse kujunduskeele põhimõtteid, Aino kirjatüüpi ning ikoone. Latitude59 eristub värvikasutuse poolest, kuigi põhivärviks on siiski sinine. Antud lahenduse väljatöötamine oli kiire ja kuluefektiivne, samuti aitab see siduda konverentsi visuaalse kommunikatsiooni haakuvate valdkondadega (e–Estonia, Invest in Estonia, Work in Estonia).

Brand estonia branded paper cups in a stack"Join the first digital borderline nation" quote on a wall

 

 

 

 

 

 

 

Lisaks standardlahendustele loodi seekordse konverentsi tarvis ka kohaspetsiifiline installatsioon, mille kontseptsioon järgib meie brändi põhimõtteid — see on üllatav, nutikas ja põhjamaiselt lihtsa vormikeelega.

 

Presenter presenting event

Presenter podium

 

Samuti kasutati Kultuurikatlas juba varem loodud humoorikat eesti keele õppimise rakendust Estonian Tryouts. Ka see on hea näide, kuidas ühtne visuaalne keel lubab eri aegadel loodud rakendusi (taas)kasutada, hoides nii kokku aega ja raha.

 

People listening

 

Kuigi konverentsil olid esindatud erinevad valdkonnad, tekkis väliskülastaja jaoks ühtne ja selge narratiiv, mis aitas veelgi paremini jutustada Eesti e-edulugu.

 

People listening

 

Latitude59 on hea näide, kuidas Eesti tutvustamise tööriistu saab kasutada suurte rahvusvaheliste, eri valdkondi, institutsioone ning ettevõtteid koondavate ürituste kommunikatsiooni kujundamisel. Ikka selleks, et meie sõnumid kõlaks selgemini ja jõuaks kaugemale.

 

People listening the event sitting in a room

Värsked arengud

Uuendame juhendeid ja materjale pidevalt. Liitu uudiskirjaga ajakohase info saamiseks.

Please wait...

Täname, et liitusid Eesti brändi uudiskirjaga!

Brand estonia

Brand estonia veebilehelt leiad kõik vajaliku, et tutvustada Eestit inspireerivalt.

[email protected]
Meist

Kasulikud lingid

  • sõnumid
  • juhendid
  • toolbox
  • näited
  • abi

Avasta

  • e-residency
  • e-estonia
  • invest estonia
  • startup estonia
  • trade with estonia
  • visit estonia
  • work in estonia

Lehte haldab Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus, mis edendab ettevõtlust ja Eesti rahvusvahelist konkurentsivõimet, atraktiivsust äri-, investeerimis-, turismi-, elu- ja töötamispiirkonnana ning võimendab investeeringuid elamufondi kaasajastamisse.

  • Andmekaitsetingimused